Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 18. desember 2019

Dag 1 FS - helt nye tanker

jeg må legge om programmet... få det mer tydelig fram. Skjære bort fjas, mer avstand

Derfor gikk jeg gjennom musikken og prøvde å tenke nytt, og hvor jeg kan forsterke budskap og musikk, øvelser og hvor...

Så vi jobba litt med den nye starten. Litt forvirring for gutten. Men bein ble fint.. Så er frågan hvordan jeg skal komme meg dit...

Jaja.. det får jeg finne ut av

men det er mye som skjer og mye å ta fatt i...
Så, jeg tygger ikke akkurat gammal grøt nå..

Tok opp igjen problemet med rose/donna, og repeterte ut/stopp. mige.

Fram har vi store framskritt på, det er bare å jobbe på

Joda. det kommer til å lysne. Men jeg burde nok be om litt koreografihjelp tror jeg......

For å si det sånn... jeg skal ikke stå på gulvet og si at jeg ikke har noe å jobbe med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar