Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 27. desember 2019

FS dag 2

Økta begynte ved laptoppen og i skjema mitt. Kopier, lag oppdatert tittel, og slett alt det gamle.

Triks jeg må jobbe med :

-fram + variasjoner
-aksel/ skulder
-rose på avstand
- sidelengs på avstand
-frys i farta
- kombo rulle snurrr spinn
 -cardiff i front
-rygge, rulle, med meg på kne
- bein

jeg har en stor, tom tom midtdel...
Her må jeg sette inn støtet..
dessverre innebærer dette masse mer plass.... vi må ut i vinter...


 Så : i dag
-Aksel, skulder
- fram
  - jobbe i front
- bein
- rose


Det ble dog ikke helt sånn...

Vi jobba med starten, og flyten der.
Den nye starten funker ikke..... En lykkelig kines holder på å spise meg opp.....
Så da må vi finne på noe annet.

Skulder og aksel, funker greit.
fram, vi fokuserte på å fryse uten å snu seg
bein ble bare tull

Men vi hadde det max gøy..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar