Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 16. desember 2019

Dag 3 , heelwork

Jeg har vært så nedsylta i rettebunker at jeg måtte prioritere  å gå tur fremfor å trene.

men nå er alle jærtegn på plass. vi skal på igjen...

Har ikke så store forventinger til den fjerde men vi skal da jobbe litt..

Etter det lange oppholdet gikk vi rett på HW og det er jo litt uvanlig.. Jeg tror den nye starten min blir bra, og har mange sanger vi kan legge til i klasse 3 om jeg ikke vil bytte tema.

Vi jobba litt med å rygge sammen, der har vi lang vei å gå, og posisjon seven.Den tror jeg han tar kjapt

jobba også litt med fram. La inn litt stå og dekk og sitt med ryggen til meg.. God lykkesrate. Kanskej denne øvelsen kan bli gøyal alikevel...

Håper på mild vinter.. vi må ut...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar