Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 1. desember 2019

Dag 2 - på gulvet og midt i rettetida

men en har jo meldt på januarstevnet  den 4 , og har mye å gjøre før det..

Så. Vi begynte med  ut og mige / ut hit/orbit
 Her er han lydhør.

Rose og donna. Donna blir fremdeles litt i hytt og gevær, men det kommer seg

se så kort targetsticken er nå, og han går fram!!
så jobba vi med bein og overgang.
Starten.. den er kanskje ikke klasse 3 materiale, men jeg aner ikke hva mer jeg skal finne på der- ennå
Kanskje han kan jobbe rundt Tardisen, jeg vet ikke..

Fram ble dagens store opptur. Han skjønner han skal fram. noen ganger skjevt, noen  ganger klarer han ikke å holde posisjon, men han skjønner han skal vekk fra meg. Kanskje jeg skal skille på gå fram og stå stille. med hodet fram og øve på akkurat det.. det kan bli råbra,, selv om han ikke er en border...

Og target'n er kjempekort.

Hver en trening er et lite skritt.... fram....!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar