Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 30. desember 2019

Dag 3 ,men her må vi ikke bare gå for HW

Trente brodern først, og oppdaga at Tardis først lå på skammelen og fulgte med, og så i buret med åpen dør.

Men han kom når jeg kalte.

Testa ut den nye starten vår , og den funka fint hjemme i allefall... så får vi nå se.... Funka også  fint med en frys øvelse
Dette programmet er ikke spikra ennå, for å si det sånn..


men altså HW ..... Fokus i dag hvar vært sideposisjoner. i fot, pelle og rygge med meg,
Desuten vil jeg ha ham i front for å trene inn sidesteg på avstand for meg. Klikkeren var kjekk da,
Han vet tydeligvis at han skal finne posisjonene, han må bare finne ut hvordan.

Jeg blir deilig imponert over alt han bare kan nå...

Så , det er opp til meg, og min evne til å holde mengdetreninga oppe,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar