Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 9. april 2020

FS 2 øvelser til nytt program

 ut med gulvet, måtte ha pc i nærheten for  å huske øvelser
og sånt noe skal en trene "klem" med?




hånd
har alltid  hatt lyst til å lære en hund den gamle leken hvor den  som har handa nederst legger den oppå haugen av andre hender, og så går det på tur.
Og Tardis er villig og sikker.. men... så kom jeg på at han  da i regelsammenheng  kom til å bli ansett som holdt fast. Så, jeg kan jo lære det for skøy, men selskapsleker er ikke min stil

klem
Kinesen   kan ikke forskjell på klem, sleikOdeath og vennlig skamfering i ansiktet av klør. Så denne blir morsom. Men han trenger å lære at ikke alt trenger å skje på høygir. Ei ripe i leppa er jo bare kos nå i høytiden

halling
denne tok han kjapt

  sjekke
her kommer vi igjen altså, deng løs på rekvisitt med labber.  Og tilby mige, pray, high five og kissOdeath når man ikke får respons..  Godt vi trente med en plastbolle


måne
måne er rundt meg, mot klokka,. barnelærdom på  nybegynnerkurs..
så det ble til chaplin, rundell og alt mulig annet. Her måtte vi gå.. jeg helt ned til begynnernivå med godis på begge sider av meg.
Ble lettere når jeg snurra med


Jo, dette blir morsomt


FS1 kjeder
FS 2 nye øvelser
FS 3 HW
FS 4 trikseprøve og evnt annet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar