Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 19. april 2020

fs3 - ute på tunet

- i T-skjorte dessuten!

Vi hadde god driv, og godt fokus dessuten. Ikke så mye snusing i dag, det var mer aktiviteten på tunet som fristet.

Men det gjorde ham mer ufokusert enn tapt.

Jeg merker sjøl at jeg er tydeligere nå. det jeg ber om ber jeg om, og det er det han skal. jeg stopper ham om han er kreativ. Men... jeg glemmer å rose ham med beina på bakken. Må minne meg selv på å belønne ham der han skal være

Begynte med måne . Han til å svinge og snurre. Jeg stoppet ham, sendte ham i rundt meg
så måne med hjelp en gang til. Ble litt prøving og  feiling, men det hjalp når jeg snurret med.

Så ville jeg ha klem, uten at han tar av.  Fra sittende gikk det bra. så giret jeg ham opp med snurring og hopp og sprett, og da ble det en annen dans.. vill og gal

Rose rundt trestamme gikk flott, liten sirkel. Pes med bånd...
Donna ble en kvart omdreining før han begynte å rygge og feie baken i alle ender. Rart, for egentlig er det jo bare klara i front, og ikke rundt meg..

må teste ut om han er liks sløv der..

Uansett.. rundt i bånd blir bare tull..

neste gang blir det fs 1 - og da må jeg tenke på program.. muiskken er inndelt, men så er det inspirasjonen, og å få ideene til å henge sammen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar