Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 22. april 2020

FS på terassen

For jeg gidder ikke å barbere leggene, naboungene freser rundt tunet på sparkesykler og vi skal trene rose og især donna

twist, revers rygge dekk
En  kjede jeg tenkte ut. Og selvsagt rygger dytet så skjevt som fy. så da må vi jobbe mot vegg. 

måne
er visst veldig likt mye annet i cue, så som rundell.

rose
i dag hadde han glemt alt. Henta targetstick. han tverrsnudde og ble stående som en påla med ryggen til meg.... targetstick  = fram. hahaha



donna
så, når rose satt så skulle han begynne å surre med donna. han gikk ut ut ut, når jeg prøvde p snu ham tok han piruetter.  Han lager altså så store sirkler han ikke klarer å følge opp....

Fram
siden han var så god.. han går og går og står helt nydelig...
sitt , sa jeg . han satte seg, og snudde hodet demonstrativt fra meg.  Jepp... han har plukka opp saker


men han fikk tubeostbelønning to ganger, og det får han bare når han er rikig flink

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar