Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 15. april 2020

FSX - terrasse- trening

vi trener bare triks og belønning med fokus i dag... må høre skikkelig gjennom musikken etterpå.

Vi trener  ( plan)


snurr og spinn

fram

rose

måne

vinke

klem

Haha.. kom ikke gjennom dette her nei..

Jeg hadde nødhjelpa i Halden i bakhodet.
Belønna på alle fire,( eller kasta godisen, og kalte ham tilbake) og ba om det jeg ba om. og ikke noe annet. Null slurv. han hadde fullt fokus. Fnaska en gang, og da hjalp det med en skarp app, og hånda under haka. Nå er ikke terassen det verste stedet å fokusere, men jeg skal også lære dette her

Når han begynte å improvisere fikk han ett blikk og pekefingeren opp. Nytt signal , og ros

Snurr  og spinn først. Med pause i mellom. Kasta godis

så sendte jeg ham rundt meg, og det kan han jo
måne, og da begynte han å rygge rundt.. Stoppet ham og hjalp til med å få ham rundt, og kom på at jeg måtte gire ham , og det var han med på. Belønnet to måne, hvor han var på forskjellig sted.

Klem kan han allerede. Det var helt klart. Blir nok verre når han blir ivrig og bare mååååååå smaske.
Fysisk belønning med litt herjing. Det er greit når vi er alene. Når andre ser på, så vil ha ikke... haha.. muttern ass...

Så brukte vi rett og slett resten av tiden på rose. Der har vi synda hardt med slurv. Jeg har latt ham få holde på.  Han rygger i store sirkler og klarer ikke beregne hvor han skal svinge, og kan svinge stumpen så den havner i en hvilken som helst himmelretning.

Heck no, honeybun... så jeg gikk tilbake belønna akkurat svingen, så den ble liten nok. Han skal ikke rundt hele verden ennå, bare en stolpe eller krakk
Skal terpe mye på rose og donna . Som sagt .. kastet ikke bort tid... har gjort mye vi.... vi skal bare kombinere på nytt

han avslutta med en bamse ( en øvelse jeg aldri har lært ham) og så var vi superhappy vi...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar