Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 28. april 2020

sleipe lille.....

Jeg tror ikke mine egne øyne....men jeg vet at han er kapabel til det...
Mack ligger på puffen oppå beina mine. Tardis sirkulerer, tråkker, finner ikke ro på sofaen.
Så trøkker han seg borti Mack ( imtimsone gjelder bare for ham) hopper ned på gulvet og slår full alarm.
Mack, stuper ned på fire stive, supportive som om det var cupfinale, halser alt han er god for , og prøver å orientere seg. hva er greia??
Innbruddstyv? Brann? Katte i stua? Skjære i meisebollen? Krig? Trump??
Mens gamlingen min er i tåka , så holder Tardis stilt, og mojer seg til på plassen der broren lå...
Utspekulerte........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar