Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 3. mai 2020

FS på terassen

( vått i gresset, og jeg hadde tenkt å filme, men det kan jeg jo ikke gjøre når jeg må ha på musikken på telefonen... nei og nei så leit..)

rundt meg og måne.
Han hadde andre forslag, men der var jeg ikke noe trivelig. Ikke til å rikke, så da ble det måne da. belønning med begge hender

jobba litt heel også. mange fine etapper. det hjalp å belønne på skrå. Han har begynt å skjønne at han skal være inntill noe på min side
ble nok dessverre litt hoppe belønning

vi lekedytta litt og han likte den draagende måten å herje på.
Synes selv jeg ga ham mye energi..

rose var plutselig vanskelig når han måtte gå i liten sirkel. Men vi kommer dit

Klipt klør  har vi også. Og fått ut noen knuter i luggen

Fått ideer til et par kjeder

jah...

neste gang er det plen / tun
Deretter Døli. Med unger, bikkjer og det hele

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar