Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 25. mai 2020

heit økt med heit hund

har i hele dag i ledige stunder drevet mindfullness med å gjennomgå programmet og overganger. Tenk på en posisjon, hvordan kommer jeg dit, og hvordan skal jeg videre Og manifistert meg i fosterstilling i Fredrikstad mens jeg gråtende klapper og roser og koser verdens beste kines...

Tja.. kanskje ikke i Fredrikstad, men... en eller annen plen eller hall...

Så da måtte jeg teste om jeg huska det på frihånd.
Så filmen en gang til, noterte meg posisjon, overgang og så neste.. Jeg hang med

Tok med kinesen ut i solsteika, og det var varmt selv for ham. Korte økter.
Trente meg selv først, mens han gikk og små sulla. Huska jeg det bare på musikken?
På trening, ja...

en god ting med pålebankeren er at  jeg kan holde takten på firerstega. Jeg må begynne med høyrebenet.

Han jobba greit, men ja, det var varmt. Sollyset rett i kameraet så jeg aner ikke om vi er i fokus en gang..
Han datt ut på slutten, men fikk ham inn.

Mye bråk, gressklipper og pangpangpangpang (Og Mack som ikke er helt happy)
Han jobba bra i varmen, men neste gang søker vi ut på plenen når sola står på sånn.. Nå vet jeg jo at musikken sitter bedre enn jeg fryktet.

Gir ham  ikke så mye sprutenergi her, men det er konseøvelser også da....
I morgen er det fri... så får vi se på onsdag hva vi finner på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar