Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 5. mai 2020

jåzzing på terassen, FS

FS- tror jeg.... poenget var å filme så jeg får tilfredstilt døm i Halden, som sier det er så dæm nyttig og dattera som jeg har lovt å gjøre det som døm i Halden sier...

Se den er en annen dans... jeg ser en flink hund, og det vet jeg at jeg har fra før...

Så da ble det terassen.
Men neste trening er ute på tunet. I og med at jeg hadde fotograf så var det greit å holde det litt hjemlig

Om Tardis er det det å si at han jobba godt og prøvde seg ikke på noe fjoms annet enn på woop. Så lenge siden at han hadde vel glemt hvor pompen skulle være

Rose er veldig vanskelig altså . når en ikke kan jobbe i stor sirkel...
Så vi gjorde litt forskjellig.

Fot og heel, rundt meg/måne woop , fram rose, og klem, som ble vær så god forsyn deg. Av det jeg husker.
Gubben synes jeg var høymælt, og sånn er det når man gir full øs..Skal jeg gi fra solar plexux, så blir det med volum
vi lekebelønna litt også. Tror kinesen synes det var helt greit med å litt dytting

Når mannen hadde tusla inn igjen så prøvde jeg rose rundt target stick, men det ble en arm for lite... vi trenger den stolpen altså Eller et tre.

Vinke var litt vanskelig med rumpa i bakken... 

Også lot jeg bare musikken går. Min medkoreograf kom med et par nydelige innspill, og forslag til kjeder. Tror dette kan bli bra jeg, bare jeg kan være elegant...
( humre)

Jeg får i alle fall ideer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar