Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 9. mai 2020

Bistand fra Halden


Så, jeg og C dro nedover , klare for nye sprell og vuderinger fra damene som er ærlige som fy

Jeg måtte se filmen, som jeg hatet. Tilbakemeldinga var rettferdig den, men jeg kan altså ikke fordra å se meg sjøl på film . Jeg har lite trening i hva jeg skal se etter, og ser bare meg sjøl- æsj

men dommen var at det var mye bra, men at jeg jeg var skrekkelig urettferdig  i å kreve i fremadsending. Det så jo jeg også
kortere økter også.


HW stod i sentrum i dag. Og det er det vi skal fokusere på framover. Og vi skal stille i Fredrikstad. Som ringtrening. så da.....
... tenkte jeg at musikken min gikk glatt igjennom

njaaa ikke helt

Her må vi klippe og fjerne

Cathrine dro også hjem med nytt prosjekt, men hun hadde jo ikke noe konsept fra før.

Treninga besto altså av masse masse kontakt og energi oppbygging og posisjoner, Først i lokalet, og så ble jeg dratt med ned i sentrum og skulle få ham i fart og fres på ukjent gressbane

Han var rå.... Vi er i gang med å knekke en kode her, helt klart.
Jeg må belønne oftere, være tydeligere, og hele tiden holde energien oppe. Så er han med han...

Pumpa, men fornøyd dro vi hjemover, gubben og jeg etter at jeg hadde filma litt for de andre som har litt prosjekter. Det er mer gøy å filme andre enn å se seg sjøl... Og de angrep filmene på en litt annen måte enn meg...( for å si det sånn)

Okaaaay.... HW it is, og det er ikke lenge til 30 mai.. Nå må det bli action annenhver dag her..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar