Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 11. mai 2020

økt med gullekinesen - HW

De stiller krav de damene i Halden altså. Nå er det heelwork så det koster
Prøvde å stille opp mobilen, men den svikta meg med å ikke filme annet enn i høyden, Sorry.. ikke i dag. skal ikke mer til

Begynte  uten bikkje. Skal her danses balkan, så får førern starte. Tørrtrene
Der jeg hinke- hoppa over terassen slo det meg at det er en grunn til at jeg valgte balkan. Det er ikke behov for eleganse. Mange ferme matroner  i den verden der. Så lenge jeg har intensjonen og attiuden, så er jeg safe

Så jeg fant rytmen. Og da var det ut med bisken.

Lekte meg litt med ulike starter. Har mange muligheter, men han bør ikke være langt unna plass posisjon, når moroa begynner. ( slutten er åpen...)

Han  var på, super energi. og trakk faktisk mye mot heel posisjon. Han fulgte, vendinger og tempo, og jeg fyra av godbiter uten falsett.

Jeg kan fint hinke, han henger på
Vi jobba også med pelle, og begge pelle/plass sidelengs.  ( og juksa litt med seven)
I mellom er han fort  litt for langt fremme igjen..

Så da gikk vi ut.
Med søte Sara på lufting , Dronning Alice sitt feline foraktfulle blikk, og unger som løp rett over tunet, selv om det  burde være tydelig at jeg holder på med noe. ... Men Tardis mista ikke fokus

Prøvde seg med litt overvær da vi gikk opp på platåaet men fikk en lett påminnelse eller to , og det var liksom det.

Uten musikk, så hinke hoppa vi i flere posisjoner over gresset. Det var litt slisom med dumpene i plenen, men han tok det fint. Han var på, tross alt tull rundt ham

Da trenger vi bare musikken , så er vi på stell.
Tok en siste slem test med å jobbe på kattskitplenen. Bare et halvt minutt eller så, for å se om han prøvde snuta i bakken.Ren kontakt trening
Det gjorde han ikke....

Bare wow

( foto Anniken Jensen  Fra Alan Rickman programmet vårt)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar