Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 2. oktober 2012

Brothers in arms.....

Kom oss omsider ned til Lotte, for å hente min høyst savnede Mack
Lot ham snuse godt på meg, før gikk ut, og introduserte brødrene.
Mack viste langt større interesse nå enn i valpekassa, og snart var de i vill lek på gulvet.

Det var det jeg hadde håpet på!! ( og  regnet med i grunnen)Lotte W P dokumenterte begivenheten...
fineste gutta mine....
Ayyyyyiaaaaa!Dizzy do kar-at-ee!!

sjefen øverst!

de sovna jaggu på fanget begge to...

kjærlighets øyeblikk...


Vel hjemme gikk det også bra, må passe litt på at begge få låne fang og at en spiser den mat en skal ha og ikke andres..Drømmer om at de skal bli så knyttet til hverandre at hjemme alene  går greit...

kvelden har gått fint. Tardis har vært litt lekebølle, men Mack har gått unna, og jeg har forsterket at det er lov ved å ta unna valpen. Og begge skal få ligge i fanger.. Mack har første rett nå i allefall.

mating har gått fint. Jeg passer på, og de spiser fortere når de er  to..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar