Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 15. oktober 2012

en dag blir dette sjarmerende nostalgisk, en dag blir dette....

hvordan har det seg at Tardis sov helt til klokka seks når jeg hadde ferie, men nå som jeg må opp klokka seks og deromkring, så skal den lille terroristen opp og gjøre sitt , i allefall lite, kanskje stort om jeg er villig til å vente, men sannsynligvis ikke -mellom tre og fire?????!!!

og etter det har jeg to valg... legge han tilbake i buret og høre på ulåt ( kald , hard, bestemt, konsekvent)
Eller å slippe ham opp i senga, hvor jeg ligger på ank fordi bisken tross alt er l e k k.....


Trøst : Tardis  tygger fisk i buret sitt... det er blitt et ok sted..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar