Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 27. oktober 2012

den skal med i veske , som god kurshund skal bli..

Man har vært på dommerkurs, nok en gang, men intensjonen med å kunne bestå denne gang..

Og da måtte jo lille Blå være med.. Han var så flink, fikk gå ut når han ville, sov godt i buret og bråka svært svært lite..

Objektivt sett er jeg sikker på at han sjarmerte de fleste..  Så klart..
Lillan var jo der, og endelig fikk jeg møtt den franske bulldoggen Oddny!
Da Tardis møtte Athina, belgerfrøken, da gjorde han seg liiiten da...

Jeg skjønner jo at jeg er ambassadør for rasen.
"trodde ikke de var så søte" - Moro å  kunne oppklare det
"Den har jo pels?" Jepp...
En av deltakerne sendte bilde til venninna som også hadde, og hun kunne fort se at dette var en curlycrest hund! Ikke så lett å komme unna vervet, syrran puster meg i nakken nå

En fryd å ha ham med..
Hadde en liten treningsøkt også. Uten tvil, han kan håndtarget...

Men hvorfor han løfter mer og mer på beinet... det fatter jeg ikke..... Bebisen min...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar