Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 4. oktober 2012

Nok en dag i vappel land

Note to self ; ikke lufte og mate valp, og tro at valp er søvnig..
han slukna jo i ren utmattelse i hundesenga, så da vi var ute på kveldstur var han helt fyrverkeri

Men kryss i taket, jeg fikk ham til å roe seg!!

Våkna  litt over 8, da var det alvor. Another note to self ; En airborn valp gjør ingen skade, men sett ham ned, og se det skje ( håvamål) Så, jeg fikk hele morraskvetten over skoa mine....
iddiott!

Heftig ros etter nummer to ( nummer  en var jo som sagt på skoene mine), og tilbake i senga.
Sengeregel: skal du opp, ordne biffen sjøl...
og det gjorde han.
Så jeg fikk frisering, halsvask og varmeflaske... så vi var sent oppe

Så fant vi på noe lurt, gi godbiter og kos mens han var i senga..han var der ikke lenge, men det var heller ikke hensikten. Heller et alternativ til å klenge på oss hele tiden.
Hurra for alle små seire..

Har også kombinert husarbeid med hjemme trening. Utfordringen ble å ha Tardis og Mack på hver sin side av døra. For når mack er innestengt, så skraper han jo..
men jeg gikk ut og inn av dører, lukket og drøyde. Sammen med Mack var Tardis helt ok, alene, vel han holdt ti sekunder før han skjønte tegninga.. så jeg ventet til han var stille, lukka opp døra og gjorde ikke noe mer enn det.. hadde han ikke vært så jævlig kreativ så kunne han jo vært på badet på dagtid... men.. en leier så..Valpegrind er ikke noe alternativ..

men de to sammen hjalp på ... godt..

Litt morsomt når Tardis begynte å krangle med skapspeilet på soverommet..
og at Mack sa i fra.. og det nytta , enn så lenge

En fin dag for brødrene! Vi gikk kveldstur sammen. Tardis hoppa og spratt etter mack, den store helten. Turen var på ca 20 minutter, og han ble båret masse også..

det rare er at da vi møtte en hund i mot, den gikk som en engel fot ved eier så utagerte Mack noe voldsomt .Hadde dessverre ikke med godis,eller så hadde  jeg fått dempa ham,Men den voldsomheten tolker jeg med min menneskeliggjøring som beskyttelse av lillebror som satt på armen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar