Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 12. oktober 2012

den bikkja er kun ute etter kroppen min!!

 ( eller en hvilket som helst kropp med puls i grunn)


Tenkte jeg skulle finne ut hva som skjer om jeg gjemmer meg under dyna, med kun et lite pustehull.
Mack og Henrik satte i gang snuse og letekampanje....

Hva med Tardis??
Vel han jobber ikke i taushet, enten det gjelder å lage reir av teppene i buret for kvelden, eller det er å vrikke seg opp i senga.

jeg venter, kamuflert i dyne..


Dette skjer: Tardis åler seg under nærmeste flik, det vil si bak min rygg, finner  selve ryggveggen, og mojer seg til... Dett var dett liksom..

haler ham opp og fram ( stakkaren kan jo bli kvalt), og legger ham i armkroken...zzzzz

til alle barn der ute som ønsker seg en levende varm teddybjørn å sove sammen med,.... spør mamma og pappa om du kan få din egen lille kineske nakenhund!!!

hihi... nå sovern... da kan jeg klenge!!!

*zzzz*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar