Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 4. juni 2017

Grunnet regn tok jeg en liten økt inne i dag

FSklasse 2 ( Ja, jeg vet vi er påmeldt til klasse 1 hw neste konk) krever såpass mye på flere høydenivå at jeg tok uttestingen innendørs i dag.
Vi skal ut etterhvert, men ikke i dag.

Han var heit som et lite helvete, og kom med en masse gode forslag sjøl. Fikk feelingen av hvor lite tid jeg har på hvert moment.
Jeg må spisse dette her, ned i sekvenser, sånn at han blir kjent med det. Og gjenta, gjenta, gjenta
Men ingenting av koreografien er umulig...
Han må bare kjøles ned..
At han skal ha forlabbene på skulderen min betyr ikke at han skal ha alle fire oppå..... det er sånt som jeg må forvente, og  må dempe litt...

Så, neste gang så skal jeg gå løs på Bill Sykes, og se hvilke endringer vi skal ha der...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar