Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 14. juni 2017

Økt

Ble terassen i dag også, det ble litt senere trening enn tenkt. Men i lyse junikvelder, så er ikke det noe heft.

Sykes har blitt lengre.  Og jeg må ta noen avgjørelser om endringer. Fra 1.12 til 1.50 er ikke så mye, og programmet var  så tima ned til 1.12. Huet mitt husker ikke om jeg er ferdig eller ikke, så jeg trøbler litt med det.

Hvordan lære inn sideforflytninger, det blir frågan.. ( en annen dag,men tenke på det må jeg lell) Og hvordan time inn plakaten, innenfor tometeren? Skal jeg droppe hele den?? Den er jo bare for å understreke tema... Valg, valg valg..
Så det ble mest jeg som trente heelwork i dag.

Ellers sto patronum og rundell på fs-programmet.
Hadde ekstern belønning. Middag på planken, forkuler fordelt etter innsats.

Ingen skal påstå at den hersens staven er en target , han gjør den så fint med hånda. men kommer staven, da får han det ikke til , han faller ned..... øve mer..
Rundell, han går rundt, meg,men kommer ikke helt rundt, og skal jeg belønne på halvveien, så går han opp på to. Han skal ikke opp på to før jeg sier i fra, og ikke i den øvelsen overhodet! Da har jeg gjort det tante Eva kaller lumping, og må dele det opp. Øve mer

Dagens solstreif var faktisk at han kan ta kommando på ryggen min... Du store verden...

Før jeg tar han ut på trening neste gang så må jeg kunne resten av sykes nummeret sjøl.. det må times.

Jeg er mer motivert til å trene nå, og det er flott. Når vi er klar med klasse 2 vites ikke. Skal dømme i kongsberg, så den ryker.. men kanskje i november??


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar