Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 20. juni 2017

Økt - og et prekært problem

Mitt største problem er nå ikke nødvendigvis Tardis, men rekvisitten. Hvordan i huleste skal jeg holde plakaten min oppe når det blåster... For det kan det ratt finne på å gjøre..
Ettersom den plakaten skal brukes både i FS og HW, så er dette noe jeg må finne ut av.
Tardis liker ikke når det skjer...Og det gjør ikke jeg heller...
Feste med blekksprut og plastkasse går ikke, selv om jeg fyller den med noe tungt, så blir ramma altfor lett å ta for vinden. Så her må jeg tenke litt....

Ellers så måtte jeg ta en avgjørelse på hvordan forlengelsen av programmet skulle bli. Basta!
Hadde vært greit å si at jeg IKKE skal ha en plan B, men det spørs..

Han henger i heel igjen, men er god på Pelle, selv om det er en øvelse vi egentlig ikke kan ennå.. Så pytt, vi prøver oss med den... øve øve øve

Ellers har vi trent de vanskelige momentene  i FS i dag..
Forbasket at han takler patronum med hånda, men ikke staven. Han knekker i gjennomføringa. Og den øvelsen må vi ha stav på ( sier vel seg selv , med navnet)

Lie down  delen er nå spikra.
Utfordring : Tardis i dekk, mens jeg setter med, uten at han spretter som en oioi oppå meg Får sjekke ut omvendt lokking ..

Refuse delen tror jeg jeg bare rekker to repetisjoner på... nice to know.

Avstandsbelønning funker fint for den karen her altså...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar