Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 10. juni 2017

Når en hund synes øvelsen er kjedelig

For en rampekines jeg har!!

Da vi begynte å tenke på Bill Sykes programmet for evigheter , ja i allefall ett år siden, så hadde jeg en ide om at han skulle rive ned denne etterlystplakaten. Så vi trente litt med en ringperm som han klaska til med labben .Vi gjorde vel dette i en to - tre økter, og så kom jeg på bedre tanker. Vi hadde jo et gremlinsnummer å få til..

Så, i dag så ville jeg trene at han skulle bli liggende, til jeg sier noe annet, og især om jeg går ned på bakke nivå. For å få avstand så sendte jeg ham ut, rundt ei kjegle og så i dekk.

Men det regnet jo utenfor taket, og halen ble litt våt, og dette var kjedelig å terpe på..
Så, da blir man jo kreativ

. Han går ut, bort til kjegla, sender meg d e t fanteblikket, og dæljer til kjegla så den går overende , og så sender han den i spinn en gang til..
Bikkjer ass!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar