Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 5. juni 2017

økt på terassen

litt mer av programmet har falt på plass...

men gjett hva.. vi må øve inn en dunderligg... for så fort jeg nærmer meg på gulvet, så er han oppå meg.... airborn!!

Som vanlig er han så gira at han  ikke hører etter...
så... vi må lære inn dekk ja..

han hopper når han skal i posisjon høyre... jeg må bare ikke belønne dette
Testa ut "pelle ". fungerte fint med targetstick...

ut og rundt objekt går veldig flott.
rundell ble bare tøys,,,,

men daaaa begynner programmet mitt å ta form.. Tenk det!!
i morgen tenke ut en forlengelse av Bill.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar