Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 1. juni 2018

inni boksen... for å lage program som handler om boksen...

trodde ikke mine egne hender når jeg begynner å planlegge de nye programmene mine, og lager skjemaer! Banna bein! Tabeller, og oversikter ... jaja, har vel blitt skada på jobb.

Tenker at jeg jobber med bill og alan frem til Telemark, og så trår jeg litt tilbake med arbeidet der, for å fokusere på fs3 og hw 2.
Det er nemlig mye nyinnlæring å tenke på.

Særlig vanskelig synes jeg det er  i FS, hvor det plutselig føles som vi ikke har nok øvelser. Og... hva kreves av et klasse 3 program egentlig? Jeg klarer ikke helt å visualisere det...Avstandsarbeid, og mer ord enn håndkommandoer, mer selvstendig hund.... greit nok.
Dette finner jeg ut av... må bare ikke la meg bli frustert når det er blankt. Hva er godt nok...? For i huet mitt er det bare ett inntrykk og ideal : det må jo være helt fantastisk!!!!

Og gjerne ikke sånne øvelser som folk har sett før....
Hmmm...  Deilig, men frustrerende fase..
Bilderesultat for tardis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar