Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 26. juni 2018

økt

Tar Telemark altfor lugnt.. Uff


Traff på salt og pepper på turen i kveld. Jeg kaller dem det, samojeder? Svære, en svart og en hvit. Vi kunne ikke snu, vi måtte bare inn på siden, korte inn  Mack så motgående ikke tror vi skal hilse, og starte maskingvær ild med godiser. Han reagerte jo, men ville heller ha godis og kontakt med meg

Vi trengte ikke at det smalt i en mopedpotte akkurat, men...

Alt i alt, bedre enn det har vært..

I dag var det altfor varmt til å gå i gang med noe som helst, så jeg venta med både tur og trening. Og da er det myggen som bor i gresset.
Så.terassen og middagsforet til belønning.

I dag jobba jeg vel egentlig på ordkommando fremfor håndtegn, og ba ham om å gå rundt uansett hva jeg gjorde
Gikk bra på "ut", men ikke så mye annet, og i allefall ikke i heelwork. nå ble han skjeiv i pelle og høyre også, og det var noe nytt...

Jobba også med lie down delen. Mentalt skal jeg være klar for mitt beste på fredag. Selv om jeg har fokuset på videre..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar