Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 12. juni 2018

økt... mye nytt

Blitt litt sånn at jeg bare eksprimenterer litt, i og med at jeg er på snusern på nye program. Så da blir det både FS og HW i samme økta.

Tok med planken i dag. Her skulle vi i gang med sidelengs.
Båndet må nok være av, og vi må ha det stengt både foran og bak tror jeg... for han vil stadig i rundell og twist. skjevt, men han har skjønt at labbene skal på planken, og derfor så følger han på. et skritt er nok, jeg må minne meg selv på det..

Så jobba vi med venstre. Han finner posisjon, og holder posisjon, men bakenden blir mer og mer spagat... haha . ned med tempo

tenten testa vi også i dag. Her får jeg hjelp fra chaplinøvelsen i kl2. Så det var en grei etappe, og en artig dreining.

Det som fikk en trist debut i mammas hage, karusell  tok han på strake labber nå. Dumme båndet altså...

Kasta god bit, og han søkte kontakt rett etterpå.

Neste gang : mer venstre, og sidesteg ( opah)
FS : rundell rundt gjenstand. Må finne noen rekvisitter til kl 3...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar