Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 16. juni 2018

økt : rulle i lufta, den var ny...

Men jeg tror ikke den blir godkjent som trygg øvelse, ikke noe vi skal oppmunttre og legge inn noe program... Selv om han altså har kines..
snurre sa jeg, og han snurra, ulle sa jeg, og han hev seg rundt 360 grader.... i lufta....


Trening oppe på tunet i dag.
Akkurat da kom cocker Sara forbi, men jammen klarte jeg og godbitene å fange oppmerksomheten..

Vi begynte med inngangstrening. Full fest og en tre fire repetisjoner, det var også det siste vi gjorde...

Han liker virkelig at jeg kaster ut godis, sånn at han kan hente. han er tilbake på null komma svisj.. Mamma er kul, da gjør vi noe gøy, mamma blir glad og da blir hun enda kulere,....


Etter inngangstreningen kjørte vi noen posisjoner. vi jobba beinhardt med bakparten og venstre. Target med handa , nå klarte vi tre skritt med bakparten uten at den skle ut. Han får heller ikke hoppe etter ros. Vi må trene inntill en  vegg tror jeg.
Det gjorde vi i alle fall mot dukkehuset da vi skulle trene sidelengs på planken. Han har framlabbene på, men går fort inn i en rundell bak meg. Mer trening..

Tenten gikk fint, det betaler seg all jobbinga med Chaplin. Så nå har jeg FS2 start og slutt klar
Han kan til og med vende begge veier.. ha!

Vi jobba også litt mer karusell. Da var det veldig spennende bak meg, dessverre.. Han falt ut , for så å gjenta øvelsen to ganger... jaja..

Vi jobba også med lie down sekvensen. Uansett  nyttig å få den på plass

Alt i alt, med nabohunder, naboer som passerer og godsaker i gresset så er jeg fornøyd. Føles godt å ha landa en start og en slutt..
( arkivbilde.. da det å stå på to var kjempenytt og spennende)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar