Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 3. januar 2019

dag 1 nye øvelser.. Donna is in the library, Donna is saved!

Egentlig 20 minutter i dag, men det ble 23 fordi det var 3 plater som hadde samme farge kant i kant.. ufff daaah

Okay, nye øvelser.

Vi jobba med  .
mige
donna
rose
åtte
martha

Og... jeg har landa storyen og dermed også en del av øvelsene i dalek delen. Hurra meg rundt

Vi jobba med sekken til SA som dalek. Jeg tenkte kombo spinn + donna og snurr +  rose
 Og der satt den gitt.. han kan skille, med tydelige håndtegn mellom donna og rose. med hjelp, men alikevel.

Åtte gikk også greit, men han trenger noe større en sekker å jobbe med der . Her trenger han mye hjelp, men han tar prinsippet


Mige tar også tid, men full ros når han skjønner at det er det beinet jeg vil ha.. så får vi jobbe med å få den fritt senere..

Martha, han hadde flere gode posisjoner , men må slippe taket i meg, og ikke snurre, det er ikke det han skal

Jeg kjenner jeg gløder her, nå er jeg sååå nære å plukke ut øvelser til de to hovddelene.. endelig


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar