Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 17. januar 2019

Dag 3 HW - vendinger i veldig kald kveld

vi hadde gått lang og deilig tur, og jeg tenkte at om jeg nå setter meg ned så blir det veldig lett å finne dumme unnskyldninger  for å drøye trening.

Så jeg parkerte Mack i bur med litt smøreost, tok et dekken utenpå fleecen og slang på 3 metern på kinesen

Ut og trene vendinger.

Og det var det lurt at vi gjorde. Han hang godt på, men for noen elendige vendinger da gitt..
Han er jo enten skjev eller alt for langt foran, både i fot og heel..
jeg vet jo at vi er rustne, og  nå skjønner jeg også at jeg belønner for langt framme på høyre side. Så da ble det et kvarter med fot og heel vendinger da..

sukk.. langt fram til lykken..
Trøste med med fin nymåne og at det er tøft å trene når det er kaldt ute,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar