Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 1. januar 2019

dag 3 Heelwork

ja.. vi har jo ikke akkurat kommet noe lengre med hw heller siden desember tok nakketak på meg, men nå er vi altså i gang igjen

Fikk bekrefta at han fremdeles er med, og tar kommandoene bra
Han kommer greit  i posisjoner, og henger på, I plass er han blitt litt kækse, og følger ikke helt med på hvor jeg har beina. han kommer fort litt foran, så her kan vi terpe, han tar seg fort inn med litt fokus

To gode oppdagelser. Han bryr seg ikke om hvor jeg har hendene. I balkansk dans er det jo forsjellige håndstillinger, og jeg har planer om å eksprimentere litt. Så lenge det ikke var nine, så var han med uansett.

Sidelengs er fremdeles en liten nøtt. Han får ikke med seg bakbeina. Tror bare jeg må vente ham ut, og gi han ny sjanse

å bruke target i siden hans likte han ikke. Planke trår han over.
Så, der har vi et fint prosjekt å syssle med

Høyre og pelle går utmerket, uasett håndposisjon.
Venstre har jo vært en utfordring. Mer enn to skritt, og han er med magen i høyde med min høyre fot. det går litt fort liksom

Jeg har nå egentlig bare å sette meg ned og bestemme hvilke posisjoner, og hvilke retninger jeg skal bruke.  Det var i allefall lettere med sykes enn med fs programmene mine, og så må jeg bare være fast og litt bestemt. aånn blir det, og det er bra nok.
Jeg har 6 posisjoner, og det er nok det.
Jeg har mange tempo inne, så det er retning det går i

Så jeg må altså :

-lage koreografi

Jobbe med  sidelengs 
- på plass, høyre og venstre
Jobbe med rygging
- heel, nine og pelle og plass ( kanskje skippe pelle)

Så er jeg inne på noe.
Jeg må også huske på at musikken er rått klippa, og at jeg ikke får vist alt. men , det er godt nok... Det ER godt nok..
Æsj, den der vanskelige klasse 2 altså..
Jeg må også tenke litt over hvilke andre øvelser jeg kan dytte inn. Slutten er klar.. både posisjon og slutt pose.
Det begynner jo ganske fyrrig, og det vil jeg jo få fram.

Nei og nei for en herlig start på året... nå skal vi tusan ikke gi oss...

Kanskje jeg skal ha som mål Drammen i mars, i allefall på heelworken? Vi får se

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar