Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 30. januar 2019

Dag 1 - nye øvelser . Hans kineshet liker ikke starten vår

Ut med gulvet. Planen var i allefall Martha, for den sitter ikke, han krafser og snurrer

Skru opp øvelsene var i allefall snurre og spinn. Han skilte på begge to.
Trippel cardiff

Så vi begynte med Martha. belønne ham bak meg stille, statisk, uten at han trenger støtte. Rimelig god..

Mige gjør han på oppfordring og uten, som tilbydelsesatferd . masse ros


Så begynte jeg å leke meg litt med starten. Og han vil liksom ikke... ikke får vi noen god overgang til karusell ,  woop  eller fly heller. Så nå han tilbyr skulder, og niiiiiistirrer meg inn i øya, så tenker jeg søren heller.
Når Hans Kineshet er koreograf, så blir det ballett i verdensklasse nemlig....

så, slik fikk vi nå brukt 25 minutter....Det ble mange rød og grønne brikker ved siden av hverandre i dag..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar