Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 28. januar 2019

hw- økt , til begge sider

Heelwork.. planen klar

Vi skulle jobbe med at han ikke passerer meg i fot.
Som om det skulle være noe problem?

Heel, der var han litt kjappere, men det holder med en påminnelse

Så tok jeg fatt på fot sidelengs til høyre. Han kan rette seg inn på tur, så jeg roste perfekt posisjon. Viktig å vite hvor jeg har hendene. Han klarer to steg, men ikke helt tre, ikke feilfritt heller,men kjæra nån...

 det var faktisk lettere fot sidelengs  venstre. det føles som jeg presset ham litt, men han tok det kjappere.

Heel sidelengs, det ble bare tull i venstre retning. Lettere mot høyre, men han er jo så skjev..

Mens vi er i gang i labratoriet, hva med Pelle i rygge. Han fikk ros for å være parallell med kneet mitt. Knapt et steg men hallo...

Og får å virkelig slenge på kirsebæret på toppen, jeg stod oppreist, og ba om mige... opp med beinet liksom.... fy søren han er dyktig..

Jeg bør begynne å tenke på programmet mitt der også. For en vår dette blir..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar