Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 20. januar 2019

Dag 1 nye øvelser - og en erkjennelse om å trappe opp!

På lista mi stod Martha , mige og fram

1 minutt straffe, fikk to grønne fliser etter hverandre

Herre min hatt som han viste seg fram i dag...
Jeg må rett og slett omorganisere treninga. 1 og 2 blir kjeder i FS og 3 blir HW
Vi må ut, vi må ha mer plass, vi må få strekt på beina..

Han er kommet så langt nå, at vi like gjerne kan inkorporere nye øvelser inn i kjeder i de ulike delene..

For å ta øvelsene:

Martha, han vil helst henge i fingrene mine, så det får han gjøre enn så lenge. Øvelsen skal være statisk, før vi begynner å gå sidelengs. Jeg skal kjenne ham fysisk inntil meg.
Dette er det vanskeligste øvelsen vår, så den kan vi godt jobbe mye med framover

Kjørte litt snurr og spinn, bare to repetisjoner. Spinn er nå sp... kommer ikke lenger før han er i sirkulasjon..

Donna og rose , her er det jeg som må roe ned signalene. Og vi trenger avstand. Det blir bra.. han kommer til å elske løpinga.


åttetall, han nøler rundt objekt nummer to. Vi trenger fart og avstand. Vi trenger litt Drammen

Mige .. for en suksess.... vi har ikke hatt mange repetisjoner på den... han smalt labben i handa mi, selv når jeg stod ikke satt.. og da jeg sendte ham ut, så løftet han labben på avstand, på soveposen min.. Jeg tror jeg tømte halve kremost tuben

Fram gikk strålende. Han gå fram , gjør snurr og dekk, og sitt, og kommer tilbake i posisjon.
Jeg snudde meg, og han gjør det samme. Vi må øke avstand.

Bare for gøy så testa vi ut kryp. Han så ut til å ta poenget..

Nei og nei... hvordan skal dette gå.... Han er jo makaløs..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar