Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 12. juni 2020

cat shit spot.... men vi ga nå katta...

varmt, så i dag trengte vi skygge... og lange strekker Da ble det cat-shit-spot
Har mistanke om at treningsøkta vår skjedde i stor grad utenfor fokus av kamera

Der lå det en nabopus, men den hadde ikke vi sett....

Jeg synes ellers at jeg fikk ham inn bra.  Litt ute og svima , men han hørte etter. Et par misforståelser kanskje? Vi får se.. om det ikke er 9 minutter med stemmen min, blå himmel og plen...

Vi trente posisjoner og overganger... sånn røffli

joda... som jeg tenkte... de to første filmene så blir jeg borte i ytterkanten. Og der er det snacks de la poop, så det er ikke så rart at det trekker... men , han kommer på igjen.. og han jobber bra, halen går og vi gir hverandre god energi..


jepp--- det kameraet må stilles bedre.... men da vet jeg det...

høyre må vi se mere på, og  rundt meg, hvordan ligger det an der , tro??
Det får bli i morgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar