Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 10. juni 2020

økt på terassen

skulle trent før i dag, før vi kasta oss over vurderingsarbeid. Men så regna det så voldsomt, og da ville jeg vente.

og så ble det så sent at jeg ikke ville fly og hoje eller noe sånt ut på tunet hvor unger skal sove og sånn.
terassen it is.

planla tre økter.
en med mellom - rundt meg og plass, en sidelengs og en bare med høyre. før jeg har sett filmene så tenker jeg at  den høyre sekvensen viser hvor fort jeg kan bli unøyaktig, mellom og rundt meg at han er blitt bedre, sidelengs mye bedre.

men huff.. tror det er litt å plukke på her..
 vi får se..

( korte økter i allefall)

Æsj, han får fortsatt mye hjelp til å gå rundt... Også var stolpen plutselig i veien på plass.... verd å merkes seg .. han trenger rom, og lange strekker


Jeg måå han godis i handa, på den siden han er... overgangen slalom går veldig bra..
spent på fra fort til sakte...
godis i handa ved inntrening av høyre ja... ellers kommer jeg jo ingen vei.. og jeg må bli enig med meg selv  hvor han skal være. og være konsekvent

sånn var det med den saken..

..... da var det tilbake til bunkene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar