Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 8. juni 2020

økt - overganger og sånt...

Jobba ute på plenen. Hadde tenkt å jobbe løs på plenen utenfor huset og ikke oppå tunet, men plenen blri kalt catshitspot av en grunn. Da hadde jeg blitt gående å plukke...

Skal ta den jobben, men ikke i dag.. så tunet it is...
 ( har selvsagt ikke  sett filmen ennå)

Jeg må belønne og trene mer på sidestegene . han hopper ennå
Jeg ser han er god på mellom nå
prøvde kombo  rundt meg og i plass.  Kanskje jeg bare skal si rundt meg, og terpe inn den, Ut og fram blir bare tull og blandinger med andre øvelser.

Så, rundt meg, og så plass.
Det var  grunnen det vi øvde på. Skal fikse den plenen, så skal vi jobbe strekker...

Usikker på om han får nok energi fra meg?
  Ser ikke så gæli ut, jeg belønner greit, og han går flott... i allefall på den første filmen...Halen går og han aim to please
 Film to, jeg er uklar, men han jobber som han skal han......

( det ser ikke så gæli ut som jeg tror)
men han må ha den handa som støtte altså..
den handa skal så bort...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar