Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 17. juni 2020

På besøk hos Catta og Hedvig


Vi bestemte oss for å ta en formiddagstrening, i Oslo hos c og h  og det var vel mest for å få det gjort med tanke på temperaturen.
Det var så varmt at  mobilen min gikk varm og ikke kunne filme

Så vi kjørte to økter hver, på to minutter. og for min del, ett minutt
Det kjentes som Tardis måtte dras gjennom i flere av posisjonene, og  han strålte ikke akkurat. Jeg ble minna på hjelpere med handa, og belønne ofte. Han fikk til masse, men den store gleden, den orka han ikke.
C synes jeg belønna lite, og det stemmer nok...Tok det igjen andre gangen, da jobba vi bare ett minutt også

Har sett filmene nå, og han jobber som en liten helt, gode sidebevegelser på første filmen, henger med, men er treg til å få med hva jeg ber om.....
Tusen takk tøffe gutten min.... hva du gjør....


Det mest nyttige var å jobbe uten hund, og se om jeg huska programmet etter denne tiden. Fikk et par overraskelser. Men det fikser vi...

Så vi ga oss etter to økter, og tok en dukkert i tjernet i stedet.
Gutta fikk litt hjelp uti, mens Hedvig plaska rundt etter ball.



En dag jeg ikke kunne kommet gjennom uten silvershade.
Da får vi se hvordan det går i Lunde. i overimorgen. dette var å regne som generalprøve..

Lunde, årets vakreste eventyr... Jeg gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar