Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 1. juni 2020

Fredrikstad 30.5 20



Så var det klart for stevne. I min hjemby, men ikke som det pleier alikevel Corona, forbannelsen i 2020 satte en stopper for at vi kunne ha det så gøy som vi ville..

men stevne ble det, men oppmøte tid for hver gren og klasse.  Sånn sett var det deilig å kunne ta det litt rolig på morran. Ble litt mindre stress liksom

Hjertlig gjensyn med de beste - minus alle de gode klemmene til alle. Fikk et sekund panikk i og med at jeg ikke hadde noe musikk med.. men den var jo posta på forhånd. Så ingen kø foran teltet til musikk- Fredrik.

Og hvor var alle?
Å ikke se alles program var liksom det verste. Vi var tre i min klasse, og jeg var først.. så jeg fikk med meg slutten av Jessicas  program og meste parten av Connies... men det var det?

Nå i ettertid kan en jo si at vi kunne vært der alle , men vi ville være trygge, så da ble det sånn..

Banevandring klokka 2 som sagt og for første gang tok jeg meg god tid på banevandring. Jeg måtte repetere programmet, om det satt.
Og det gjorde det.. kolliderte litt med connie ( jeg stod stille , og så bump)  men huska hvor jeg skulle
Nå gikk jeg også og sa kommandoer halvhøyt til meg selv.. for etterpå skal jeg jo  bruke dem med Tardis han skal hele tide vite hva han skal , og hvor flink han er. Prate prate, hele tiden

Så var det oss... jeg dro opp kjøttbollene, og gjorde det klart at snusing var uaktuelt.  ( fikk tips av jessica at jeg heller burde gjøre det positivt å se på meg enn å være negativ til snusing  i etterkant)  "Hekt av båndet nå" hylte Connie fra benken.
Så da gjorde vi det. Siste kjøttbollebiten fikk han på streken, så dro jeg ham inn i sonen med kontakt... inn i plass, og så i  utgangsstilling

Og vi gassa på. Mitt turbodyr hang på hele veien. ikke helt presist, men dette er blåtur gjengen som gasser på... han  mista litt fokus på  sidesteg, men det var fordi han ville ha fart. Det skal vi jobbe med mer, mitt mål var å hjelpe der jeg måtte men ha rett rygg i størst mulig grad

Første hinder, vende i mellom - check.. Så var vi plutselig langt forbi der vi skulle være i plassposisjon, så vi juksa litt. Men han hang på. Vi har mye å jobbe med... men han hang på....
Fy søren for en deilig følelse i solsteika å komme av banen og bare skyfle ned kjøttboller til flinikisen...
Finnes ingen bedre følelse enn deg og hunden i bobla, dere to, som en i ren

Rett til gubben for fotosession  etter lufting, mens vi venta på resultater. For det var premiering rett etter hver klasse.

Målet var å gjennomføre og  få å rødt... og det gjorde vi!! Endelig
En lærling slår ikke sine mestre, men takket være hjelp og bistand så står hun sammen med sine mestre på pallen med blodrødt bånd og kjempeslufse og er så stolt som helst . Hjertet brenner som gullmerket, og en er bare.... takknemlig og klar for  mer...

Så, det smaker superskjønt etter blått i blått å få rødt og søtt!


23.9 poeng!

Dommer 1
utf         7.9 -  trekker for noen upresisheter, litt ukonsentrert hund i starten, tar seg fint inn
vasnk    7.6 ok for klassen , fin helhet
musikk /fort   8.0 + for kostyme

Dommer 2
utf        7.8 Noen upresisheter, men en hund som jobba veldig bra . Bra jobbet! :-)
vasnk   8.0  Bra for klassen Noen fine overganger :-)
musikk /fort  8.5  Underholdende musikk

Takker jentene i Halden  for denne her jeg.. Og Catta som aldri mister troa på meg..
Og selvsagt... verdens beste kines.....


( filmen ville selvsagt ikke legge seg ut... typisk)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar