Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 23. mai 2020

bistand i Halden

I dag var vi tilbake i Halden, C og rockerspaniel måtte dessverre melde avbud

Skulle gjerne hatt en uke eller to igjen til Fredrikstad, men sånn er det ikke laget

Vi jobbet med posisjoner i sær mellom , for som jeg oppdaget så satt ikke den så godt som jeg skulle ønske


Men gutten var god som gull, han. Halen gikk, oppmerksomheten er det ingenting å si på, og han var med på alt. Jessica var litt rar å leke med, men hei som hun kunne gi godis og være teit altså.. Nå ser jeg hvor mye han følger med på meg, og vil ha bekreftelse av meg...

Matmor fikk kjørt seg i dag. Vi var litt innom gamle traumer på danseskolen med å stokke bein. Nøkkelen var små skritt og å telle.  Små skritt... det klarer vi.. og så må jeg være mer breibeint  i mellom...

Vi kjørte gjennom program, om og om igjen, jeg surra og blanda, kom meg på sporet og...
hjelp.. men jeg ser jo hvor bra det skal bli dette her, når armer og hund og attiyd er på plass i alle ledd.... En blanding av folkedansklubb, zumba  og en dæsj 80 talls Fame-episode...

Så, det blir hardtrening denne uka her også. komboer, kjeder, starter og strekker..
Og lørdag... bare for gøy.. som  trening..

Connie og Jessica er fantastisk flinke... åh... angrer ikke på dette her...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar