Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 27. mai 2020

Økt med sidesteg ute på tunet

En sånn dag jeg egentlig ikke  orker helt å trene, men jeg orker jo tre ganger tre- fire minutter, når det bare er å gå ut..

Vi skulle jobbe med mellom og vende og sidesteg. For på mandag var han fryktelig flat. både på grunn av varmen og   at jeg var så konsentrert at jeg ikke ga så mye som jeg burde.
Så det ville vi gjøre noe med nå

Han skulle også følge meg, og jeg ville derfor ha så mye slakt bånd som mulig.  Måtte trampe i bakken en gang, og da snudde han  seg tvert, og var på. Jo, vi kommuniserer mye bedre nå

Litt mye hopping når vil belønner sidesteg, han vil  fort opp, ikke så rart, for sidesteg kan fort bli litt hoppete.

Ellers så sykla en av naboguttene over rett foran oss.  hyggelig og høflig han altså.. håper jeg var like hyggelig når jeg sa at jeg gjerne ville se ham så jeg kunne holde inn hunden... ( tror jeg hadde sånn mild men tydelig stemme...... håper inderlig det.. For Tardis var som et lys.. Men jeg vet jo hvor fort han jager hjul...Filmen får vise...) ( ja, jeg framstod sympatisk... da vet jeg at jeg ikke er helt ufyselig når jeg snakker sånn... greeeat)

Tre gode økter. Så får vi tenke om vi tar en  miniputtøkt på torsdag... muuuligens

Vi må belønne på bakken, vi  må holde beina samla, og rett i ryggen... blant annet


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar