Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 28. mai 2020

siste økt før stevne

.. og det var på tunet  , en kort økt, og gjennomgang av overganger.
Det ble litt snusing, skal se på filmen og se om det bare er godbiter på avveie. Han er fæl til å hoppe i sidelengs også. så det må vi se på framover..

Jaja.. lørdag er kun trening... på en annen bane.. og vi skal ha det gøy!

jeg ser at økta var på seks minutter og ikke fire... ikke rart den føles lang.. jaja.. det ble med den ene i dag
Ja snusing er stort sett godis jeg mister og antagelig også en kattebæsj fristelse jeg fikk stoppa..

Han går glad og nydelig.. kanskje er jeg gjerrig på godisen.. kanskje ikke.. synes jeg gir ham god energi  i alle fall.. dette kan bli bra det... på lørdag..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar