Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 21. mai 2020

"mellom " trening med sosiale naboer på "catshitlawn"

Dronniga på tunet demonsterte navnet ved å legge et prosjekt, mens jeg stod ved plenen med treningsveske og bikkja klar...

Tardis gjorde ikke noe gæli , han jobba bra han.. men jeg ser jo at å vende i mellom posisjon er en utfordring

har ikke sett filmene ennå, men jeg har opptil flere samtaler med naboer mens vi  jobber. Si i fra at jeg filmer? meh... den skal jo aldri publiseres....

Første opptak ble det ikke noe av grunnet lang avstand og langt gress.
Fikk ikke retta meg så mye opp og gjort armbevegelser heller, men..

 så her er det øving uten bånd og armer i sving...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar