Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 13. mai 2020

En god økt på tunet

med naboer på vei fra parkeringa, unge på sykkel , , voksne på sykkel,  biler.. you name it.
Ingen katt, men en kan ikke få alt

 Synes han jobba  bra!!
Jobba i korte økter og prøvde å filme. Om det ble noe annet enn torso og himmel, det gjenstår å se..
Ikke noe snusing annet enn i pauser for tissing, og å stille inn mobil og eggetimer Han var på med en gang mista jeg godbiten , så fant han den og var på igjen.. Har jeg syndet noe i dag så må det være at han hoppet opp et par ganger, og jeg ikke var langt nok nede. og at jeg belønna på samme sted?
 Testa ut ulike tempo og posisjoner.
Han har skjønt retningsforskjellene på rundt meg, så nå skal vi videreutvikle den uten hjelp..

Jo, dette var artig..
( så får vi se hva røstene fra Halden sier)

Neste gang om været holder - gresset på Døli skole eller en plen på et annet tun

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar