Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 19. mai 2020

Økt på ballbanen ved Døli

Med nok av action....
Vi jobba med heel i dag. Tror de som ser filmen skjønner hvorfor han ikke kan jobbe løs... han var laaaangt ute og seile... Ikke noe utfall med opp på to  for å se bedre...

en dame sa han var pen.. og så snill som ikke bjeffa... ( jeg må bare le....)

men vi fikk god kontakt. Han viste at han kan gå selv om jeg veiver med armene, kan ulike skifter og tempo og finner oftere posisjonen selv....
Han er bare rågod blitt nå..


Torsdag skal vi jobbe med mellom. og så må jeg tørrtrene på programmet sjøl.. men kommer garantert til å glemme både det ene og det andre.. pøtt...

Å se filmer er fortsatt et helvete.. jeg kan godt jasse og leke meg, men fri meg for å måtte se det
( tynnere lår hjelper litt)

jeg kan slippe mer i båndet, og mengdebelønne mer ser jeg...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar