Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 24. mai 2020

overgangsøkt på p-plassen

Vi ha jobba med mellom og forflytning i dag. Jeg synes han kommer så langt bak, men det er bare meg, han er der han skal Jeg behøver ikke stresse akkurat det.. han går ingen steder

har funnet ut hvor jeg bør ha hendene - så får vi se...

mange av overgangene i seg selv gikk bra, så får vi se når vi skal kombinere dem med fart og stress og glemming av program, (sånn rent bortsett fra at det skal vi jo ikke glemme.. )

Ser også hvor usjarmerende det er at jeg klepper tak i båndet i stedet for å be ham komme. Han velger meg jo.. Skjerpings

Vi fortsetter i morgen.. Mellom og overganger med litt fart..

I tillegg har matmor kjørt seg med å se filmen med meg og J hoppende rundt i zumba stil ( følg koreografen)  og repetert posisjoner i hodet med overganger, Får stadig sånne minihjerteinfarkt  : å herrelighet.. hvordan kommer jeg meg inn i heel posisjon.. hvordan var den overgangen der igjen...  armene,sånn, og hunden..ja...

Ikke så greit, men jeg kjenner at jeg lever


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar